Головна » Статті » Статті » Статті |
Ще в 1873 році Ф.М.Достоєвський писав: «Жінка наполегливіша, терпиміша у справі; вона серйозніша, ніж чоловік; хоче працювати для самої справи». Це як слова підтримки для жінок і ніяк не приниження чоловіків. Самооцінка жінки насправді дуже часто страждає, якою б сильною вона себе не позиціонувала. ХХІ століття – століття жіночого підприємництва. Відбувається своєрідна еволюція ролі жінки в суспільстві. Її більше не задовольняє традиційна роль домогосподарки і вона прагне стати матеріально незалежною від чоловіка, відкриває свою власну справу, досягає успіху. Жіночий бізнес – це тема, яка останніми роками отримала особливе звучання. Психологи і соціологи відзначають особливу схильність жінок до бізнесу. Жінка має багато якостей, якими чоловіки інколи наділені менше. Це здатність до творчості, почуття прекрасного, відданість. Це, нарешті, ентузіазм і здатність захопити ним інших, вміння зачаровувати та за допомогою цього переконувати. Серед багатьох переваг жіночого характеру найважливіша – це інтуїція. Вона допомагає правильно вибрати рішення, розібратися у партнері, оцінити перспективність розпочатої справи. Жінка завжди була господинею, прагнула створити затишок і спокій. Ці її якості переносяться і на бізнес – жінка прагне облаштувати не тільки свій будинок, а й усе суспільство. При цьому жінка в бізнесі – досі загадка. Як вдається керувати людьми, здійснювати найсміливіші й ризиковані проекти і при цьому залишатися жіночними і привабливими? Як жінки умудряються поєднувати такі непрості ролі бізнес-леді і хранительки домашнього вогнища? Дуже багато з нас схильні до стереотипів, наприклад: я - жінка, а світ бізнесу для чоловіків. Але життя доводить, що жінка-керівник анітрохи не гірше, а багато в чому краще від шефа-чоловіка. Чому? Їй природою призначено гасити конфлікти, служити не руйнівною, а творчою силою. Жінка-керівник завжди м’якша, більш чутлива до колег. Але, приміряючи все на себе, вона може бути і вимогливішою, ніж керівник-чоловік. Співчуття і жалість властиві їй у тій мірі, в якій їх заслуговує підлеглий. Не більше. Інстинкт самозбереження, дарований жінці від природи, позначається на її поведінці в кризовій ситуації, стимулюючи її до провадження бізнесу. На жаль, поки що для жінок-підприємців - це ринкова та кіоскові торгівля. Так, близько 70% продавців кіосків і малих магазинів – жінки (втім, небагато з них є власницями кіосків). Що ж належить зробити, аби жінка посіла належне їй місце в економічній сфері? Важливу роль у цьому процесі має відіграти громадський чинник. Адже жінки, порівняно з чоловіками, є більш комунікабельними, їм від природи властиве прагнення до спілкування, об’єднання і співпраці. Для кожної жінки в кар’єрі характерна певна послідовність ключових дій і передбачуваних результатів. Жінка у діловому світі завжди іде своїм, неповторним й унікальним щляхом. При цьому вона більше, ніж чоловік, потребує емоційної підтримки і поради професіонала. Наш Центр - установа, що створює умови для саморозвитку та самовдосконалення кожного, незалежно від статі. Якщо ви цього бажаєте, долучайтеся до Програм особистісного розвитку, які проводять кваліфіковані спеціалісти Центру за адресою: вул. Курчатова 14-а, тел.518-73-72 та слідкуйте за нами у фейсбуці https://www.facebook.com/desncenter/
Підготувала: соціальний працівник Центру у справах сім`ї та жінок Деснянського району міста Києва Н. Кочіна | |
Категорія: Статті | Додав: desncenter (21.09.2016) | | |
Переглядів: 1419 |
Всього коментарів: 0 | |